مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 09:502023-06-03بين الملل

بن فرحان: عربستان بزرگترین شریک تجاری گروه بریکس در خاورمیانه است


وزیر خارجه عربستان در اجلاس گروه بریکس اعلام کرد، کشورش بزرگترین شریک تجاری گروه بریکس در خاورمیانه است و روابط تجاری با کشورهای بریکس رشد قابل توجهی داشته است که نشان دهنده روابط رو به رشد و توسعه یافته با کشورهای این گروه است.

- وزیر خارجه عربستان در اجلاس گروه بریکس اعلام کرد، کشورش بزرگترین شریک تجاری گروه بریکس در خاورمیانه است و روابط تجاری با کشورهای بریکس رشد قابل توجهی داشته است که نشان دهنده روابط رو به رشد و توسعه یافته با کشورهای این گروه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روسیا الیوم، فیصل بن فرحان، وزیر امور خارجه عربستان سعودی در نشست وزیران اعضای بریکس در کیپ تاون جمهوری آفریقای جنوبی بر تمایل کشورش برای توسعه همکاری های آتی با گروه بریکس با هدف تامین منافع مشترک و دستیابی به رفاه برای همه تاکید کرد.

در نشست وزیران کشورهای بریکس که با شعار مشارکت برای رشد شتابان، توسعه پایدار و تکثرگرایی فراگیر برگزار می شود، بن فرحان تاکید کرد، عربستان دارای ارزش های اساسی مشترک با کشورهای بریکس است و آن اعتقاد بر این است که روابط بین دولت ها بر اساس اصول احترام به حاکمیت، عدم مداخله، پایبندی به حقوق بین الملل، وجود چارچوب های چند جانبه و اقدام جمعی به عنوان نقاط مرجع برای رویارویی با چالش های مشترک است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بن فرحان: عربستان بزرگترین شریک تجاری گروه بریکس در خاورمیانه است

بن فرحان: عربستان بزرگترین شریک تجاری گروه بریکس در خاورمیانه است