مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 12:562023-06-14اقتصادي

تولید بنزین یورو 5 در دستور کار است/ کیفیت بنزین کاهش نیافته است


مدیرعامل شرکت پالایش نفت امام خمینی شازند،گفت: تولید بنزین یورو 5 در دستور کار است، اما اکنون همان بنزین یورو 4 را تولید می کنیم و تولید بنزین یورو 5 برای سال های آینده برنامه ریزی شده است.

- مدیرعامل شرکت پالایش نفت امام خمینی شازند،گفت: تولید بنزین یورو 5 در دستور کار است، اما اکنون همان بنزین یورو 4 را تولید می کنیم و تولید بنزین یورو 5 برای سال های آینده برنامه ریزی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجید رجبی امروز در مراسم رونمایی از کاتالیست ساخت ایران RFCC در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال ایسنا مبنی بر اینکه آیا تولید بنزین یورو5 در دستور کار است؟ گفت: در حال حاضر 16 میلیون لیتر در روز بنزین یورو4 تولید می کنیم و در حال حاضر تولید بنزین یورو5 در دستور کار اصلی نیست، اما امکان تولید وجود دارد.

در این حوزه تولید و عرضه نیز داشتیم و ثابت کردیم که می توانیم اما فعلا اعلام شده که بنزین یورو4 تولید شود.

وی در خصوص کیفیت بنزین با توجه به افزایش مصرف، گفت: در حال حاضر بنزین یورو 4 کاملا مطابق با استانداردهای اروپایی و مورد نیاز کشور تولید می شود که کیفیت خوبی دارد و پایدار است.

مدیرعامل شرکت پالایش نفت امام خمینی شازند با اشاره به کاتالیستی که امروز رونمایی شد گفت: این کاتالیست موجب می شود تا در تامین این مقدار بنزین دغدغه نداشته باشیم چرا ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید بنزین یورو 5 در دستور کار است/ کیفیت بنزین کاهش نیافته است

تولید بنزین یورو 5 در دستور کار است/ کیفیت بنزین کاهش نیافته است