مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 21:202023-06-07ورزشي

مدیران دغدغه مند باید صیانت و حمایت شوند


معاون رییس کل دادگستری استان در دیدار مدیرعامل شهرک های صنعتی با انتقاد از عدم مسئولیت پذیری برخی از مدیران، بر ضرورت حمایت و صیانت از مدیران دغدغه مند تاکید کرد.

- جلال آفاقی 17 خرداد در دیدار مدیرعامل شهرک های صنعتی اردبیل با انتقاد از عدم مسئولیت پذیری برخی از مدیران، تضییع حقوق عامه به لحاظ ترک فعل در بخش های مختلف مدیریتی را غیر قابل گذشت و مستحق شدیدترین برخوردهای قانونی دانست.

وی با اظهار اینکه کاهش آسیب های اجتماعی باید دغدغه تمام مدیران باشد، ادامه داد: هر فردی که دغدغه کاهش آسیب های اجتماعی را نداشته باشد، شایستگی مدیریت در هیچ بخشی را ندارد.

این مقام قضایی همچنین ضرورت صیانت و حمایت از مدیران دلسوزبه سرنوشت مردم و جامعه و دغدغه مند را یادآورشده، افزود: دستگاه قضایی به عنوان یکی از متولیان پیشگیری، با جدیت به دنبال شناسایی خاستگاه های جرایم و پیشگیری از آسیب هاست.

وی امر خطیر پیشگیری را امری فراقوه ای دانسته، بر ضرورت مشارکت آحاد مردم و تمام قوا در کاهش آسیب های اجتماعی تاکید کرد.

گفتنی است؛ در این جلسه که با محوریت حمایت های مالی از توسعه ورزش در اردبیل و جلب مشارکت خیرین برای حمایت مالی از ورزشکاران به ویژه نوجوانان و جوانان مناطق کم برخوردار در محل دادگستری برگزار شد، بر ضرورت تشکیل مجمع خیرین ورزشی و جل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران دغدغه مند باید صیانت و حمایت شوند

مدیران دغدغه مند باید صیانت و حمایت شوند