مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 خرداد 1402 ساعت 15:102023-06-01اقتصادي

سهمیه آرد نانوایان قزوینی بزدودی افزایش می یابد


سرپرست فرمانداری شهرستان قزوین گفت: با توجه به پیگیری های صورت گرفته مسئولان ارشد استان و سایر متولیان امر، در آینده نزدیک سهمیه آرد نانوایان قزوینی به میزان قابل توجهی افزایش یافته و با اختصاص سهمیه جدید مشکل توزیع آرد و عرضه نان رفع می شود.

- ایسنا/قزوین سرپرست فرمانداری شهرستان قزوین گفت: با توجه به پیگیری های صورت گرفته مسئولان ارشد استان و سایر متولیان امر، در آینده نزدیک سهمیه آرد نانوایان قزوینی به میزان قابل توجهی افزایش یافته و با اختصاص سهمیه جدید مشکل توزیع آرد و عرضه نان رفع می شود.

غلامحسن اسلامی صدر در حاشیه مانور بازرسی و نظارت بر بازار کالاهای اساسی کشاورزی که در سازمان جهاد کشاورزی قزوین برگزار شد، اظهار کرد: هدف اجرای طرح سهمیه بندی آرد نانوایی رضایتمندی مردم و صرفه جویی در توزیع آرد بود که اگرچه در کاهش قاچاق و توزیع خارج از شبکه موفقیت های خوبی به دست آمد، اما این طرح مشکلاتی را برای مردم ایجاد کرد که باید جبران شود.

وی ادامه داد: در مسئله سهمیه بندی آرد نانوایان که موضوعی کشوری است تصمیم گرفته شد براساس سامانه ای هوشمند آرد به نانوایی ها اختصاص داده شود؛ در این سامانه مواردی به عنوان تخلف در نظر گرفته شد اما قبل از اجرای طرح به نانوایان آموزش داده نشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهمیه آرد نانوایان قزوینی بزدودی افزایش می یابد

سهمیه آرد نانوایان قزوینی بزدودی افزایش می یابد