مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 خرداد 1402 ساعت 09:552023-06-13اقتصادي

توقیف محموله بزرگ 9.5 میلیاردی کالای قاچاق در آبهای خلیج فارس


فرمانده مرزبانی استان بوشهر از توقیف یک شناور با بیش از 9 میلیارد و 500 میلیون تومان کالای قاچاق در بندر ریگ خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از استان بوشهر، سرهنگ ستاد یدالله شرفی، فرمانده مرزبانی استان بوشهر صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران از توقیف یک شناور با بیش از 9 میلیارد و 500 میلیون تومان کالای قاچاق در بندر ریگ خبر داد و اظهار داشت: دریابانان پایگاه دریابانی گناوه با اشراف اطلاعاتی از اقدام قاچاقچیان مبنی بر حمل کالای قاچاق در یک شناور و احتمال تخلیه غیرمجاز، بلافاصله بررسی ویژه موضوع را در دستور کار خود قرار دادند و در اقدامی به موقع موفق به توقیف شناور در بندر ریگ شدند.

وی افزود: مأموران در بررسی شناور توقیفی، هزار و 500 ثوب پوشاک، 200 طاقه به متراژ 10 هزار متر پارچه، هزار و 550 عدد لوازم یدکی خودرو، 2 هزار و 400 عدد لوازم آشپزخانه، 500 عدد لوازم جانبی موبایل و صدها قلم کالای قاچاق خارج از مانیفست و مازاد بر سهمیه ملوانی کشف شد.

وی با اشاره به توقیف شناور تجاری و دستگیری 2 نفر متهم، ارزش کالای کشف شده را 9 میلیارد و 564 میلیون تومان عنوان کرد که به همراه پرونده تشکیل شده تحویل مقامات قضایی شدند.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر در پایان با اشاره به اینکه مرزهای این شهرستان توسط مرزبانانی نگهداری و نگهبانی می شود، اضافه کرد: مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقیف محموله بزرگ 9.5 میلیاردی کالای قاچاق در آبهای خلیج فارس

توقیف محموله بزرگ 9.5 میلیاردی کالای قاچاق در آبهای خلیج فارس