مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 10:402023-05-28سياسي

تا ثریا در استان سمنان


رویداد ملی تا ثریا به منظور شناسایی و ارائه نیازهای فناورانه اولویت دار و با هدف جذب سرمایه گذاری برای طرح های برتر فناور استان سمنان در مجتمع فرهنگی ، - ایسنا/سمنان رویداد ملی "تا ثریا" به منظور شناسایی و ارائه نیازهای فناورانه اولویت دار و با هدف جذب سرمایه گذاری برای طرح های برتر فناور استان سمنان در مجتمع فرهنگی ، آموزشی شهید کلاهدوز شهمیرزاد برگزار شد.

سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه حضرت قائم آل محمد (عج) استان سمنان 7 خردادماه در این رویداد علمی که با حضور سردار بابایی ، معاون توانمند سازی بنیاد تعاون بسیج کشور، هاشمی استاندار سمنان و جمعی از نخبگان و پژوهشگران برتر و فعال در شرکت های دانش بنیان استان سمنان در حال برگزاری است اظهار کرد: محور اصلی در حوزه اقتصاد مقاومتی ، تولید است .

وی به لزوم توجه بیش از پیش به فناوری های روز اشاره و خاطرنشان کرد: زمانی بهره وری در عرصه تولید را شاهد خواهیم بود که این مهم با فناوری و علم گره بخورد.

فرمانده سپاه حضرت قائم آل محمد (عج) استان سمنان با اشاره به رویکرد واحدهای دانش بنیان در حوزه بسیج گفت: علم پایه نمودن تولید، بعنوان هدفی ارزشمند در دستور کار همه شرکت های دانش بنیان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تا ثریا در استان سمنان

تا ثریا در استان سمنان