مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 18:372023-06-06سياسي

لزوم تدوین برنامه بلندمدت درآمدزایی و توسعه برندینگ «برج میلاد»


مدیرکل برنامه و بودجه شهرداری تهران گفت: با تغییر نگاه در حوزه برنامه ریزی و رفع موانع اجرایی توسعه برندینگ برج میلاد، باید برنامه بلندمدت درآمدزا به منظور تقویت جایگاه اقتصادی آن و ارائه خدمات فرهنگی و گردشگری در سطح کشوری و منطقه ای به مردم و گردشگران تدوین شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، نشست تعاملی ادارات کل برنامه و بودجه و دفتر پایش برنامه و ارزیابی عملکرد شهرداری تهران با حضور مدیران کل و معاونین برنامه و بودجه و دفتر پایش برنامه و ارزیابی عملکرد شهرداری تهران، مدیرعامل شرکت برج میلاد، مدیرکل برنامه ریزی و توسعه شهری معاونت امور اجتماعی و فرهنگی در برج میلاد برگزار شد و گزارش وضعیت بودجه ای برج میلاد تهران شامل وضعیت درآمدی و عملکرد جذب اعتبارات آنان مورد بررسی قرار گرفت.

امیر شهرابی مدیرکل برنامه و بودجه شهرداری تهران با بیان اینکه بر اساس نگاه بودجه ای، منابع و درآمد مهمتر از مصارف و هزینه است و در اولویت نظام بودجه ریزی قرار دارد، افزود: سازمان ها و شرکت های تابعه شهرداری باید به عنوان مجموعه های درآمد زا برای خودکفایی مالی و عدم وابستگی به بودجه عمومی شهرداری تلاش کنند.

مدیرکل برنامه و بودجه شهرداری تهران از برج میلاد به عنوان یکی از مجموعه های تراز فرهنگی گردشگری در تهران، کشور و حتی منطقه خاورمیانه یاد کرد و گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تدوین برنامه بلندمدت درآمدزایی و توسعه برندینگ «برج میلاد»

لزوم تدوین برنامه بلندمدت درآمدزایی و توسعه برندینگ «برج میلاد»