مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 خرداد 1402 ساعت 17:452023-06-13سياسي

اهدای 20 سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد مشگین شهر


رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان مشگین شهر از تهیه و توزیع 20 سری جهیزیه کامل به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد مشگین شهر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، احمدعلی محب بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در گرامی داشت پیش اجلاسیه کنگره ملی 3400 شهید استان اردبیل و همزمان با مناسبت های ماه ذیقعده، این جهیزیه ها که شامل 5 قلم کالای اساسی بوده تقدیم نوعروسان دم بخت شده است.

وی افزود: مبلغ پرداختی برای هر سری جهیزیه را 24 میلیون تومان بوده و در کنار اهدای جهیزیه در روزهای گذشته، به همت یکی از خیران اهدای یک دستگاه دوچرخه را نیز به فرزند معنوی او شاهد بودیم.

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان مشگین شهر بیان کرد: تلاش می کنیم تا در قالب طرح ها و برنامه های مختلف، جامعه هدف خود را مورد حمایت قرار دهیم تا شاهد توانمندسازی آنها باشیم.

برگزاری همایش خانواده و راه زندگی در مشگین شهر محب از برگزاری همایش خانواده و راه زندگی با محور فرزندپروری خبر داد و بیان کرد: در این برنامه که با محوریت خانواده و آموزش مهارت های مورد نیاز برای والدین در مسیر تربیت فرزندان انجام شد، کارشناسان شیوه های درست فرزندپروری را یادآور شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای 20 سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد مشگین شهر

اهدای 20 سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد مشگین شهر