مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 07:502023-06-07اجتماعي

تشکیل اولین مجمع خیرین محیط زیست کشور در لرستان


مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان با اشاره به تشکیل اولین مجمع خیرین محیط زیست کشور در استان، گفت: بعد از این کار دستورالعمل واحدی ایجاد شد که مجمع در کل کشور ایجاد شود.

- ایسنا/لرستان مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان با اشاره به تشکیل اولین مجمع خیرین محیط زیست کشور در استان، گفت: بعد از این کار دستورالعمل واحدی ایجاد شد که مجمع در کل کشور ایجاد شود.

علی سالاروند شانزدهم خرداد ماه در سه شنبه های خبری که در سالن آمفی تئاتر استانداری برگزار شد، اظهار کرد: اداره کل حفاظت از محیط زیست لرستان در سطح کشور از نظر عملکرد اختصاصی 100 درصد امتیازات را کسب کرده و گاهاً عملکرد و ایده های استان در سطح کشور اجرا می کنند.

وی با اشاره به اینکه اولین پایش هوشمند مناطق حفاظت شده را در کشور داریم که بخشی از کمبود نیروی محیط بان ما را جبران کرده است، اضافه کرد: در استان 322 هزار هکتار عرصه طبیعی داریم و طبق نرم جهانی برای هر هکتار یک محیطبان لازم است که ما با 80 محیط بان آن ها را مدیریت می کنیم.

سالاروند با اشاره به افزایش242 درصدی اعتبارات نسبت به سال گذشته، بیان کرد: همچنین دستگاه فناور برتر از دید دانشگاه لرستان بودیم.

مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان با اشاره به تشکیل اولین مجمع خیرین محیط زیست کشور در استان، افزود: بعد از این کار دستورالعمل واحدی ایجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل اولین مجمع خیرین محیط زیست کشور در لرستان

تشکیل اولین مجمع خیرین محیط زیست کشور در لرستان