مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 خرداد 1402 ساعت 01:402023-06-08سياسي

شهدای شهرستان تنگستان به نسل جدید معرفی شوند


فرماندار تنگستان با تاکید بر معرفی شهدای شهرستان به نسل جدید گفت: کشور مدیون ظرفیتی است که شهدا در زمینه مقاومت ایجاد کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد لطفی پنج شنبه شب در نشست شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اظهار کرد: کشور مدیون ظرفیتی است که شهدا در زمینه ی مقاومت ایجاد کردند.

فرماندار تنگستان بیان داشت: شکی نیست که شهدا صاحبان اصلی این مملکت و ایران اسلامی بوده و رزق، پیشرفت و توسعه ای که روزانه در کشور اتفاق می افتد، مدیون جانفشانی این عزیزان است.

وی با بیان اینکه شهدا با تبعیت از مکتب ائمه و بویژه امام حسین (ع) زمینه ای فراهم کردند تا دین مقدس اسلام ترویج یابد، عنوان کرد: اگر عده ی کمی دست به اقدامات ضداسلامی می زنند، طبیعی بوده و در گذشته نیز در دوره ی هر معصومی عده ی قلیلی برخلاف موازین دینی عمل می کردند.

مقام عالی دولت در تنگستان خاطرنشان کرد: شهدا در یک شرایط خاص و خیلی سختی دست به جانفشانی زدند و ما مدیران و مسئولان فقط از بعضی از رفتارها و قسمتی از سیره ی آنها تبعیت یا الگوگیری می کنیم، چون شرایط حال حاضر با شرایط ابتدای انقلاب و موقعیت جنگ، خیلی متفاوت است.

وی تصریح کرد: یک برنامه مدون برای سال جاری در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهدا داشته باشیم که یک بخش آن برنامه ریزی در حوزه سخت افزاری بوده و مواردی همچون مرم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهدای شهرستان تنگستان به نسل جدید معرفی شوند

شهدای شهرستان تنگستان به نسل جدید معرفی شوند