مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 خرداد 1402 ساعت 16:052023-06-05سياسي

حجاب لازمه سلامت روان جامعه و حفظ ارزش زن است


عضو هیئت علمی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه شیراز گفت: در دنیا بعد از ائمه معصومین حضرت امام خمینی(ره) شخصی است که زن را درک کرد و تعابیر بسیار شگفت انگیزی درباره زنان داشت که ما با این نوع معرفت نسبت به زن اصلا شناختی نداریم.

- علی شیرازی عضو هیئت علمی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه شیراز در گفتگو با خبرنگار فارس در خصوص جایگاه زن از دیدگاه امام خمینی (ره) اظهار داشت: به نظر من در دنیا بعد از ائمه معصومین حضرت امام خمینی(ره) شخصی است که زن را درک کرد و تعابیر بسیار شگفت انگیزی درباره زنان داشت که ما با این نوع معرفت نسبت به زن اصلا شناختی نداریم.

  او ادامه داد: حضرت امام در خصوص زنان می فرمایند، اگر زنان نبودند انقلاب پیروز نمیشد و انقلاب ما مدیون زن ها است، یک نفر که بنیانگذار انقلاب و درهم کوبنده 2500 سال نظام شاهنشاهی است می گوید زن ها اگر نبودند ما پیروز نمیشدیم؛ ابن چه جایگاه و مقام بزرگی است که به زنان نسبت می دادند ؟ من واقعا دلم میخواهد اینهایی که صحبت از زندگی و زن و آنچه که مشترک لفظی است به نام آزادی بیایند و آزادی را معنی کنند که بعید می دانم کسی بتواند معنی درست آن را بیان کند.

  او به شعار زن زندگی آزادی و عملکرد امام در این باره اشاره کرد و گفت: کسانی که این شعار را ندانسته سر می دهند بیایند بدون قضاوت و پیش دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجاب لازمه سلامت روان جامعه و حفظ ارزش زن است

حجاب لازمه سلامت روان جامعه و حفظ ارزش زن است