مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 20:552023-06-11سياسي

سلامت کنکور از مسیری تامین شود که نیازی به قطع اینترنت نباشد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سید ابراهیم رییسی در جلسه بعد از ظهر امروز یکشنبه هیئت دولت، صنعت هسته ای را از صنایع پیشران دانست و با قدردانی از دستاورد های دانشمندان جوان کشور در این حوزه، - رییس جمهور با اشاره به اهمیت سلامت برگزاری کنکور تاکید کرد: سلامت کنکور را از مسیری تامین و تضمین کنند که نیازی به قطع اینترنت نبوده و اختلال در زندگی روزمره مردم ایجاد نشود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سید ابراهیم رییسی در جلسه بعد از ظهر امروز یکشنبه هیئت دولت، صنعت هسته ای را از صنایع پیشران دانست و با قدردانی از دستاورد های دانشمندان جوان کشور در این حوزه، تاکید کرد: دولت در راستای تأمین منافع ملی، خود را ملزم به حمایت از این صنعت می داند.

رییس جمهور با اشاره به بازدید امروز مقام معظم رهبری از نمایشگاه دستاورد های صنعت هسته ای کشور تصریح کرد: مسئولان سازمان انرژی هسته ای بر اساس رهنمود های رهبری و با روحیه مضاعف در جهت دستیابی به توفیقات بیشتر در این عرصه حرکت خواهند کرد.

رییسی همچنین با تبریک روز صنایع دستی و هنر های سنتی، صنایع دستی و هنرمندان این عرصه را سرمایه ملی دانست و به وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی دستور داد برقراری بیمه 10 هزار نفر از فعالان این بخش را با سرعت و جدیت پیگیری کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلامت کنکور از مسیری تامین شود که نیازی به قطع اینترنت نباشد

سلامت کنکور از مسیری تامین شود که نیازی به قطع اینترنت نباشد