مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 09:152023-06-21سياسي

«روایت فتح» از تولید آثار هنری ویژه شهدای سمنان حمایت می کند


رییس بنیاد فرهنگی روایت فتح از حمایت «روایت فتح» از تولید آثار هنری ویژه شهدای استان سمنان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح، جلسه رییس بنیاد فرهنگی روایت فتح و سرهنگ علی خالقیان، معاون هماهنگ کننده سپاه استان سمنان در محل بنیاد برگزار شد.

  سیدمحمد نادری، رییس بنیاد فرهنگی روایت فتح حمایت و تولید آثار هنری مرتبط با دفاع مقدس را یکی از رسالت های این بنیاد دانست و گفت: یکی از مأموریت های بنیاد فرهنگی روایت فتح، حمایت همه جانبه و انجام تولیدات هنری در کنگره های شهدای استان ها بوده و در این زمینه تاکنون به تفاهم خوبی با ستاد کنگره شهدای استان سمنان در راستای معرفی هر چه بیشتر و بهتر شهدای این استان رسیده ایم.

رییس بنیاد فرهنگی روایت فتح خاطرنشان کرد: هدف گذاری روایت فتح از زمان سید شهیدان اهل قلم تاکنون، روایت هنرمندانه جان فشانی های رزمندگان اسلام بوده است.

سرهنگ علی خالقیان، معاون هماهنگ کننده سپاه استان سمنان نیز در این نشست ضمن برشمردن ویژگی های منحصربه فرد برخی از شهدای این استان گفت: استان سمنان با تقدیم سه هزار شهید در دوران دفاع مقدس یکی از استان های پیشرو در دفاع از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«روایت فتح» از تولید آثار هنری ویژه شهدای سمنان حمایت می کند

«روایت فتح» از تولید آثار هنری ویژه شهدای سمنان حمایت می کند