مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 14:302023-06-07حوادث

ضارب پلیس در کوه چنار فارس دستگیر شد


فردی که با استفاده از چاقو، یکی از سربازان انتظامی شهرستان کوه چنار را مضروب کرده بود، دستگیر و روانه زندان شد.

- ایسنا/فارس جانشین فرمانده انتظامی فارس گفت: فردی که با استفاده از چاقو، یکی از سربازان انتظامی شهرستان کوه چنار را مضروب کرده بود، دستگیر و روانه زندان شد.

سردار یوسف ملک زاده چهارشنبه 17 خرداد به خبرنگاران گفت: در سومین روز از فروردین امسال، ماموران انتظامی بخش کوهمره نودان شهرستان کوه چنار حین گشت زنی و اجرای طرح ایست و بازرسی مقطعی به یک سواری پژو پارس که با حرکات نامتعارف، نظم عمومی را برهم زده بود، دستور توقف می دهد اما راننده اقدام به فرار می کند.

ملک زاده ادامه داد: این خودرو که 3 سرنشین داشته، به سمت یکی از روستاها فرار می کند اما در نهایت پلیس با انجام اقدامات تخصصی موفق به شناسایی اتومبیل و دستگیری راننده می شوند.

این مقام انتظامی در فارس گفت: حین انتقال راننده به مقر انتظامی، اهالی محل به سمت ماموران حمله ور شده و یکی از دوستان راننده با ضربات چاقو یکی از سربازان وظیفه را به شدت مجروح می کند و از محل متواری می شود.

ملک زاده با بیان اینکه سرباز مصدوم پس از انتقال به بیمارستان، مورد مداوا قرار گرفته و مرخص می شود، گفت: متهم شرور چندین نوبت محل اختفای خود را تغییر داد اما در نهایت توسط کارآگاهان زبده، م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضارب پلیس در کوه چنار فارس دستگیر شد

ضارب پلیس در کوه چنار فارس دستگیر شد