مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1402 ساعت 14:002023-06-18سياسي

به دنبال تقویت سرمایه های اجتماعی بخش کشاورزی هستیم


معاون سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی کشور گفت: نمونه های کشاورزی به عنوان یک الگو شناسایی، معرفی و تجلیل می شوند تا بتوانیم سرمایه های اجتماعی بخش کشاورزی را تقویت کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، عطا الله ابراهیمی در حاشیه سی و هفتمین دوره انتخاب، معرفی و تجلیل از نمونه های بخش کشاورزی این استان تصریح کرد: تجلیل از نمونه های بخش کشاورزی یکی از فعالیت های مهم حوزه آموزش و ترویج کشاورزی است.

این مقام مسئول با بیان اینکه در سال گذشته 17 هزار و 500 پرونده برای انتخاب نمونه های بخش کشاورزی کشور تشکیل شده است که از این بین هفت نفر از استان فارس به عنوان نمونه ملی انتخاب شده اند، اظهار کرد: افزایش ضریب نفوذ دانش در واحد های تولیدی یکی از اهداف مهم در معرفی نمونه ها به حساب می آید.

وی با اذعان به اینکه بی شک همکاری مراکز تحقیقاتی با مدیریت هماهنگی ترویج در سطح استان ها در انتخاب نمونه های بخش کشاورزی راهگشاست، ابراز کرد: فرایند انتخاب نمونه ها یک فرایند کاملا علمی است که با توجه به استاندارد های کاملا مشخص عملیاتی می شود.

او با اشاره به اینکه با انتخاب نمونه ها الگوهای موفقی که در بهره برداری پایدار از آب و خاک موفق تر بوده اند به جامعه کشاورزی معرفی می شوند، اظهار کرد: همه کشاورزان منابع پایه را در اختیار دارند ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به دنبال تقویت سرمایه های اجتماعی بخش کشاورزی هستیم

به دنبال تقویت سرمایه های اجتماعی بخش کشاورزی هستیم