مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 16:152023-06-12دانش

برگزاری نشست هم اندیشی دانشجویی جایزه نواوری اجتماعی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هدف جایزه نوآوری اجتماعی ترویج گفتمان در بین اقشار مختلف مردم و به ویژه دانشجویان و جوانان است؛ در همین راستا، - اولین نشست هم ‏اندیشی از سلسله نشست های دانشجویی جایزه نواوری اجتماعی در دانشگاه علم و فرهنگ برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هدف جایزه نوآوری اجتماعی ترویج گفتمان در بین اقشار مختلف مردم و به ویژه دانشجویان و جوانان است؛ در همین راستا، نشست هم اندیشی دانشجویی جایزه نوآوری اجتماعی روز یکشنبه 21 ام خرداد 1402 در دانشگاه علم و فرهنگ برگزار شد.

این نشست با رویکرد توجه به ظرفیت عظیم جامعه دانشگاهی کشور و با نگاه فعال سازی پتانسیل ها برای حل معضل های اجتماعی توسط دانشجویان و دانشگاهیان در بستر جایزه نواوری اجتماعی برگزار گردید.

سلسله نشست های هم اندیشی دانشجویی جایزه نوآوری اجتماعی با همراهی خانه خلاق مهرسا به عنوان همکار بخش دانشجویی جایزه نوآوری اجتماعی و با هدف ترویج فرهنگ نوآوری و کارآفرینی دانشجویی در دانشگاه های مختلف کشور برگزار خواهد شد.

در این همایش که با حضور تعدادی از رؤسا، استادان، شرکت های مستقر در پارک علوم و صنایع نرم و فرهنگی و دانشجویان دانشگاه علم و فرهنگ برگزار شد، مبنا بر آن قرار گرفت که با استفاده از خرد جمعی، گام‏های عملیاتی بعدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نشست هم اندیشی دانشجویی جایزه نواوری اجتماعی

برگزاری نشست هم اندیشی دانشجویی جایزه نواوری اجتماعی