مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 10:202023-06-20ورزشي

میانگین سن ازدواج دختران و پسران کرمانشاه چند سال است؟


به گفته معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه میانگین سن ازدواج دختران و پسران کرمانشاهی از میانگین کشوری بالاتر است.

- ایسنا/کرمانشاه به گفته معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه میانگین سن ازدواج دختران و پسران کرمانشاهی از میانگین کشوری بالاتر است.

حسین آذرکمند به مناسبت روز ازدواج(30 خرداد) در گفت و گو با ایسنا، خانواده را یکی از ارکان اصلی نظام اجتماعی ایرانی اسلامی دانست و اظهار کرد: تشویق به ازدواج و حل مسائل خانواده طی دهه های گذشته همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری و جزو سیاست های دولت های مختلف بوده است.

وی به ابلاغ سیاست های کلی نظام خانواده توسط مقام معظم رهبری طی سالهای گذشته اشاره کرد و گفت: اتخاذ سیاست تشویق به ازدواج و پیشگیری از طلاق در این برنامه در دستور کار نهادهای فرهنگی کشور و بویژه معاونت امور جوانان قرار گرفته است.

معاون امور جوانان استان بااشاره به سیر نزولی میزان ازدواج و افزایش میزان طلاق در کشور طی 16 سال گذشته، افزود: طبق پژوهش های انجام شده این روند در کرمانشاه هم وجود داشته، هرچند که وضعیت استان ما از میانگین کشوری تاحدودی مطلوب تر است.

وی تاکید کرد: با این وجود در سالهای اخیر هیچکدام از شهرهای کرمانشاه در شاخص ازدواج نرخ رشد مثبت نداشته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میانگین سن ازدواج دختران و پسران کرمانشاه چند سال است؟

میانگین سن ازدواج دختران و پسران کرمانشاه چند سال است؟