مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 11:452023-05-28ورزشي

50 هزار نفر گنجایش آزادی برای جام حذفی


مدیر ورزشگاه آزادی گنجایش ظرفیت تماشاگران برای بازی فینال جام حذفی بین دو دیدار استقلال و پرسپولیس را در حدود 50 هزار نفر عنوان کرد.

- مدیر ورزشگاه آزادی گنجایش ظرفیت تماشاگران برای بازی فینال جام حذفی بین دو دیدار استقلال و پرسپولیس را در حدود 50 هزار نفر عنوان کرد.

علیرضا فاضلی در گفت وگو با ایسنا، در پاسخ به این پرسش که برای فینال جام حذفی بین دو تیم استقلال و پرسپولیس ورزشگاه آزادی گنجایش چند هزار تماشاگر را برای این بازی دارد؟ اظهار کرد: با توجه به این که تعدادی از سکوها و زون های مختلف از سکوهای تماشاگران در حال بازسازی و سبک سازی است، در حال حاضر آزادی در حدود 50 هزار نفر گنجایش تماشاگر دارد که برای فینال جام حذفی پیش بینی شده است.

او گفت: این که در روز بازی چیدمان به چه شکلی باشد، کدام سکوها قابل استفاده است و چه تعداد بلیت فروخته شود بستگی به نظر نهادهای تصمیم گیرنده و سازمان لیگ دارد و در این زمینه ما تصمیم گیر نیستیم.

فاضلی تصریح کرد: از 72 زون آزادی 18 زون آن در حال بازسازی است و قابل استفاده نیست و مابقی زون ها برای حضور تماشاگران به لحاظ سازه ای و استقامتی تایید شده اند و مشکلی وجود ندارد.

مدیر ورزشگاه آزادی در پایان در پاسخ به این پرسش که برای فروش بلیت این بازی چه زمانی تصمیم گیری می شود، تصریح کرد: بلیت فروشی بر ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

50 هزار نفر گنجایش آزادی برای جام حذفی

50 هزار نفر گنجایش آزادی برای جام حذفی