مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 16:302023-06-12سياسي

مداحی، نوکری در درگاه اهل بیت (ع) است


نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: کار در دستگاه اهل بیت (ع) در صورتی مقبول امام زمان (عج) است که یکسره نوکری باشد.

- مشهد ـ نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: کار در دستگاه اهل بیت (ع) در صورتی مقبول امام زمان (عج) است که یکسره نوکری باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیت الله سید احمد علم الهدی در دیدار با جمعی از مداحان کشور که به مناسبت فرارسیدن 23 ذی القعده و روز زیارتی امام رضا (ع) در دفتر نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی برگزار شد، در تشریح فلسفه نام گذاری این روز اظهار کرد: اساس روایتی که امروز را به نام روز زیارتی حضرت رضا (ع) می داند، نقلی از سید ابن طاووس است که می گفت محدثان ایرانی همچون مرحوم کلینی و شیخ صدوق، زیارت وجود اقدس امام هشتم را در 23 ذی القعده توصیه کرده اند.

روز زیارتی امام رضا (ع) را گرامی بدارید نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی افزود: بر همین اساس، برخی این طور تصور می کنند که امروز شاید به روایتی، روز شهادت حضرت بوده درحالی که به طور کلی دو روایت برای شهادت علی ابن موسی الرضا (ع) وجود دارد که یکی در ماه صفر است و دیگری در ماه مبارک رمضان.

روایت ماه رمضان نیز مورد تأیید مورخان نیست و بنابراین روایات مربوط به ماه صفر باقی می ماند که یکی روز 17 صفر را به نام روز شهادت حضرت می داند و دیگری روز آخر ماه صفر را اما چ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مداحی، نوکری در درگاه اهل بیت (ع) است

مداحی، نوکری در درگاه اهل بیت (ع) است