مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 09:002023-06-11سياسي

تاکید استاندار تهران بر لزوم بازنگری وضعیت نگهداشت معتادین متجاهر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران؛ علیرضا فخاری در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر با اشاره به سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر اظهار داشت: - علیرضا فخاری در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر با اشاره به سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر اظهار داشت: باید موضوعات و فعالیت های مربوط به شورا در این روز دیده شده و افکار عمومی با آن آشنا شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران؛ علیرضا فخاری در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر با اشاره به سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر اظهار داشت: باید موضوعات و فعالیت های مربوط به شورا در این روز دیده شده و افکار عمومی با آن آشنا شوند.

وی با اشاره به لزوم بازنگری در روند پذیرش معتادین متجاهر عنوان کرد: پیش بینی چگونگی کنترل اولیه نگهداری معتادین ضروری است و باید دستورکار جدیدی در این زمینه پیگیری شود.

استاندار تهران در مورد هزینه ها و منابع مدنظر نگه داشت معتادین متجاهر عنوان کرد: در این زمینه اشکالات ساختاری وجود دارد و باید برآورد صحیح داشته باشیم که جامعه هدف چند نفر هستند و سرانه هر کدام چه مقدار می باشد و معلول ها باید در هر سه گام در برآورد اولیه تا سطح گسترش و شکل ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید استاندار تهران بر لزوم بازنگری وضعیت نگهداشت معتادین متجاهر

تاکید استاندار تهران بر لزوم بازنگری وضعیت نگهداشت معتادین متجاهر