مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 16:152023-06-12اقتصادي

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران منصوب شد


با صدور حکمی از سوی استاندار مازندران سید عباس حسینی به عنوان مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران منصوب شد.

- ایسنا/مازندران با صدور حکمی از سوی استاندار مازندران سید عباس حسینی به عنوان مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران منصوب شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی استانداری مازندران امروز 22 خردادماه حسن خیریانپور در مراسم تکریم نادعلی کهنسال و معارفه سیدعباس حسینی مدیرکل جدید دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران اظهار کرد: صنعت مازندران نیازمند تحول است این اقدام کار راحتی نیست.

اهمیت صنعت، معدن و تجارت برای توسعه استان اجتناب ناپذیر است.

وی افزود: در شرایط جنگ اقتصادی مسائلی که در مجموعه بازار داریم تلاش برای آرامش بازار کار سخت و خطیری است که دفتر هماهنگی امور اقتصادی نقش تعیین کننده ای در همه مسائل مهم اعم از رشد تولید سرمایه گذاری و ارتقای بهره وری دارد.

خیریان پور با بیان اینکه مازندران از جهت پوشش کالابرگ الکترونیک رتبه ششم را به خود اختصاص داده است که می بایست تلاش کنیم جز 3 استان برتر کشور شویم، تصریح کرد: دفترهماهنگی امور اقتصادی در توسعه استان به ویژه صادرات محور و دانش بنیان کردن محصولات نقش بسیار مهمی دارد که می بایست اقدامات موثری صورت بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران منصوب شد

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران منصوب شد