مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 13:002023-06-19پزشكي

معرفی مراکز فیزیوتراپی معتبر در رسانه پی جو


اگر به دنبال یک کلینیک فیزیوتراپی هستید اما نمی توانید فیزیوتراپی خوب نزدیک به محل زندگی خود را پیدا کنید، وب سایت پی جو در این زمینه به شما یاری می رساند.

- با ما همراه باشید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از وب سایت پی جو، در چند سال اخیر با افزایش بیماری های مربوط به مشکلات حرکتی و عصبی، مراکزی تحت عنوان مطب فیزیوتراپی، تأسیس شده اند.

این مراکز خدمات درمانی گوناگونی را برای بیماران در نظر می گیرند اما مهمترین هدف آنها، بهبود کیفیت زندگی بیماران و حفظ سلامتی آنها است.

برخی از خدمات این مراکز به شرح زیر است: ارزیابی و تشخیص: این مراکز با استفاده از روش های مختلف مانند آزمایش های تشخیص و ارزیابی، نوع و شدت بیماری را مشخص می کنند.

علاوه بر این، فیزیوتراپیست های حرفه ای، تمرینات خاصی را برای بیماران در نظر می گیرند که به بهبود حرکت، قدرت و انعطاف پذیری هرچه بیشتر عضلات کمک می کند.

توانبخشی: بیمارانی که بعد از یک حادثه مانند ضربه، حمله قلبی یا سکته مغزی، ناتوانی و اختلالات حرکتی نتوانسته اند سلامت قبلی خود را بازیابی کنند، می توانند به کلینیک توانبخشی مراجعه نمایند تا بهبودی و توانبخشی خود را مجدداً به دست بیاورند.

آموزش و مشاوره: فیزیوتراپیست ها به بیماران خود آموزش می دهند که چگونه بهترین روش برای حفظ سلامت خود را در پیش بگیرند و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی مراکز فیزیوتراپی معتبر در رسانه پی جو

معرفی مراکز فیزیوتراپی معتبر در رسانه پی جو