مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 11:302023-05-30ورزشي

توانایی سمن ها را باید جدی گرفت


مدیرکل مشارکت های اجتماعی و فعالیت های داوطلبانانه وزارت ورزش و جوانان گفت: سمن ها متشکل از افراد مستعدی هستند که می توانند نقش موثری را در توسعه جامعه ایفا کنند و بر همین اساس مسئولین باید توانایی آنها را جدی گرفته و به آنها اعتماد کنند.

- مدیرکل مشارکت های اجتماعی و فعالیت های داوطلبانانه وزارت ورزش و جوانان: توانایی سمن ها را باید جدی گرفت ایسنا/کردستان مدیرکل مشارکت های اجتماعی و فعالیت های داوطلبانانه وزارت ورزش و جوانان گفت: سمن ها متشکل از افراد مستعدی هستند که می توانند نقش موثری را در توسعه جامعه ایفا کنند و بر همین اساس مسئولین باید توانایی آنها را جدی گرفته و به آنها اعتماد کنند.

سید مرتضی کامل نواب، امروز سه شنبه (9 خرداد) در رویداد توانمندسازی همنا ویژه سمن های ورزش و جوانان استان کردستان گفت: در رویداد همنا بستر و فضای گفت و گو و هم افزایی برای سمن ها ایجاد شده است.

وی با اشاره به اینکه سمن ها باید هم فزایی کنند، افزود: رویکرد جدید دولت در حوزه جوانان استفاده از توانایی و ظرفیت های این قشر از جامعه است.

مدیرکل مشارکت های اجتماعی و فعالیت های داوطلبانانه وزارت ورزش و جوانان با بیان این مهم که سمن ها باید ایده پرداز باشند، بیان کرد: سمن ها باتوجه به توانایی که دارند باید همیشه برای اجرای برنامه ها ایده پردازی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توانایی سمن ها را باید جدی گرفت

توانایی سمن ها را باید جدی گرفت