مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 14:352023-05-30حوادث

دستگیری باند سارقان رایانه خودرو با 20 فقره سرقت در اسلامشهر


فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر گفت: باند سارقان رایانه خودرو و یک مالخر با 20 فقره سرقت در شهرستان اسلامشهر کشف و دستگیر شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اسلامشهر، سرهنگ محمدرضا علیزاده فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر صبح امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: باند سارقان رایانه خودرو در شهرستان اسلامشهر با شناسایی و دستگیری 5 سارق و یک مالخر با20 فقره سرقت متلاشی شد.

وی افزود: در پی دریافت اخباری مبنی بر افزایش سرقت رایانه خودرو در حوزه کلانتری 19 شهرک امام خمینی(ره) اسلامشهر، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت و اکیپ ویژه ای از مامورین پلیس آگاهی موضوع را پیگیری کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر بیان کرد: ماموران نیروی انتظامی با اقدامات اولیه و بررسی سوابق مجرمان، توانستند با بدست آوردن سرنخ هایی از سارقان، 5 نفر سارق را در مخفیگاهشان شناسایی و دستگیر کنند.

علیزاده تصریح کرد: در بازرسی از متهمان تعدادی رایانه خودرو کشف و پس از دستگیری به منظور انجام تحقیقات پلیسی به مقر پلیس منتقل شدند که پس از بازجویی ها ی لازم، مالخر اموال سرقتی را شناسایی و طی عملیات ضربتی وی را  دستگیر کردند.

وی گفت: با بررسی شیوه و شگرد سارقان و مقایسه آن با سرقت های انجام شده، متهمان تاکنون به  20 فقره سرقت رایانه خودرو در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری باند سارقان رایانه خودرو با 20 فقره سرقت در اسلامشهر

دستگیری باند سارقان رایانه خودرو با 20 فقره سرقت در اسلامشهر