مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 12:002023-06-21سياسي

آخرین وضعیت پرونده های شهرداری و شورا و حافظیه شیراز


رییس کل دادگستری فارس در کنفرانس خبری ویژه هفته قوه قضاییه، آخرین وضعیت پرونده منتهی به بازداشت برخی مدیران شهرداری و بعضی اعضای شورای شیراز و همچنین رخداد حافظیه شیراز را تشریح و عملکرد سال گذشته دستگاه قضا را ارائه کرد.

- ایسنا/فارس رییس کل دادگستری فارس در کنفرانس خبری ویژه هفته قوه قضاییه، آخرین وضعیت پرونده منتهی به بازداشت برخی مدیران شهرداری و بعضی اعضای شورای شیراز و همچنین رخداد حافظیه شیراز را تشریح و عملکرد سال گذشته دستگاه قضا را ارائه کرد.

حجت الاسلام سید کاظم موسوی چهارشنبه 31 خرداد در یک کنفرانس خبری که به مناسبت هفته قوه قضاییه برگزار شد، بیان کرد: دستگاه قضایی در فارس با 42 حوزه، بزرگترین حوزه قضایی کشور به لحاظ تعدد و گستردگی را در کشور به خود اختصاص داده است.

او، اجرای سند تحول را مهمترین برنامه ای عنوان کرد که سال گذشته دادگستری فارس بر آن متمرکز شد و ادامه داد: اجرای این سند مورد تاکید مقام معظم رهبری و ریاست قوه قضاییه بود که خوشبختانه طبق آخرین آمارها، در فارس 90 درصد از سند تحول، اجرایی شده است.

رییس کل دادگستری فارس همچنین کاهش اطاله دادرسی که از ابر چالش های دادگستری بود را از مزایای اجرای این سند ذکر و خاطرنشان کرد: در کل محاکم کیفری و تجدید نظر استان، 750 پرونده تعیین تکلیف نشده داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت پرونده های شهرداری و شورا و حافظیه شیراز

آخرین وضعیت پرونده های شهرداری و شورا و حافظیه شیراز