مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 22:552023-06-12ورزشي

برگزاری نخستین آیین ازدواج 330 زوج گلستانی


معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان گلستان گفت: اجرای مراسم جشن وصال، یکی از محوری ترین برنامه استان گلستان در هفته ازدواج است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حامد ملاحسنی، معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان گلستان با اشاره به اینکه سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (9) به عنوان روز ازدواج و از 30 خرداد تا 4 تیر به عنوان هفه ازدواج نامگذاری شده است، گفت: اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان در هفته ازدواج و با هدف ترویج فرهنگ ازدواج بهنگام، آگاهانه، آسان و پایدار برنامه هایی را در سطح استان در نظر گرفته است.

وی افزود: محوری ترین برنامه در هفته ازدواج اجرای مراسم جشن وصال با شعار ازدواج آسان و آسمانی در همه شهرستان های استان و آیین ازدواج 330 زوج گلستانی در شهرستان علی آبادکتول با همکاری ارگان های ذیربط و با حضور مسئولین وزارتی و استانی است.

ملاحسنی گفت: فضاسازی محیطی، نصب پوستر و بنر، استفاده از رسانه ملی، تهیه و تولید کلیپ با محتواهای مختلف براساس عناوین هفته ازدواج و پخش پیام های فرهنگی وانگیزشی و ایجاد کمپین رسانه ای با موضوع ازدواج از جمله برنامه های هفته ازدواج در حوزه معاونت امور جوانان ورزش وجوانان گلستان است که اجرا خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نخستین آیین ازدواج 330 زوج گلستانی

برگزاری نخستین آیین ازدواج 330 زوج گلستانی