مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 خرداد 1402 ساعت 19:452023-06-15حوادث

آتش سوزی در بازار گناوه مهار شد


آتش سوزی در انبار لولزم آرایشی بهداشتی در بازار تجاری گناوه که ظهر امروز رخ داد بعد از جهار ساعت تلاش آتش نشان ها مهار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آتش سوزی انبار لوازم آرایشی بهداشتی ظهر پنجشنبه در یکی از بازارهای تجاری گناوه رخ داد و منجر به خسارات مالی زیادی شد که با وجود گرما شدید با تلاش بی وقفه آتش نشانان و بعد از بیش از چهار ساعت مهار و خاموش شد.

فرماندار گناوه عصر پنجشنبه در جمع خبرنگاران گفت: در پی اطلاع از وقوع یک فقره آتش سوزی در بازار شهر گناوه، اعضای مدیریت بحران به همراه نیروهای آتش نشان و گروه های امداد و انتظامی در محل حادثه حاضر شدند.

محمد تقی صفری افزود: به منظور انجام سریع تر عملیات اطفا حریق از گروه آتش نشانی شرکت های نفتی گچساران در حوزه نفت گناوه و فلات قاره بهرگان بخش امام حسن (ع) دیلم نیز برای درخواست کمک شد.

رییس ستاد مدیریت بحران شهرستان گناوه با اشاره به اینکه در این حادثه، یک انبار لوازم آرایشی و بهداشتی دچار آتش سوزی شد افزود: هنگام حضور نیروهای آتش نشان و امدادی، آتش به طبقه دوم این ساختمان نیز سرایت کرد که باعث و گسترش آتش سوزی شد.

رییس ستاد مدیریت بحران گناوه بیان کرد: علت بروز حادثه و همچنین میزان خسارات وارده از سوی کارشناسان بررسی و اعلام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتش سوزی در بازار گناوه مهار شد

آتش سوزی در بازار گناوه مهار شد