مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 خرداد 1402 ساعت 11:452023-06-15سياسي

صدور دستور قضایی برای ترخیص محموله 70 هزار تنی گندم وارداتی


رییس کل دادگستری هرمزگان با حضور بر عرشه «کشتی اما کریس» برای پهلوگیری این کشتی و ترخیص محموله 70 هزار تنی گندم، دستور قضایی صادر کرد.

- بندرعباس- رییس کل دادگستری هرمزگان با حضور بر عرشه کشتی اما کریس برای پهلوگیری این کشتی و ترخیص محموله 70 هزار تنی گندم، دستور قضایی صادر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مجتبی قهرمانی صبح پنجشنبه در جریان بازدید از کشتی اما کریس در فاصله 10 مایلی ساحل ایران، اظهار داشت: در اجرای تأکیدات مؤکد ریاست محترم قوه قضاییه مبنی بر لزوم حضور میدانی مسئولان قضایی در حوزه بنادر و گمرکات با هدف پیشگیری از رسوب کالا، در بازدید صورت گرفته از بندر شهیدرجایی بندرعباس، پس از کسب اطلاع از مشکل به وجودآمده برای پهلوگیری گیری کشتی اقیانوس پیمای اما کریس و عدم ترخیص محموله بزرگ گندم وارداتی دستورات صریح قضایی به منظور رفع موانع موجود صادر شد.

وی با اشاره به اینکه این محموله 70 هزار تنی گندم حدود 8 ماه است که بر روی دریا معطل می باشد، گفت: چند ماه است که به این موضوع ورود کرده ایم و در نهایت تصمیم گرفتیم با حضور در عرشه کشتی در فاصله 10 مایلی ساحل به صورت حضوری جهت مداخله و رفع اختلاف میان مالک کشتی خارجی و فروشنده خارجی آن اقدام کنیم چرا که ممکن است فرآیند معمول این حل اختلاف در خارج از کشور طولانی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور دستور قضایی برای ترخیص محموله 70 هزار تنی گندم وارداتی

صدور دستور قضایی برای ترخیص محموله 70 هزار تنی گندم وارداتی