مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 10:502023-05-29ورزشي

نبود اعتبار مانع از اجرای قوانین و مصوبات حوزه جوانان است


قوانین و مصوباتی که برای حوزه جوانان اعلام می شود به دلیل نبود منابع درآمدی و اعتبار قابلیت اجرایی ندارد.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس اداره ورزش درگز گفت: قوانین و مصوباتی که برای حوزه جوانان اعلام می شود به دلیل نبود منابع درآمدی و اعتبار قابلیت اجرایی ندارد.

حسن پورافشار در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: هیچ گونه نیروی متخصصی در حوزه جوانان این اداره نداریم و عملاً بخش جوانان شهرستان درگز در انفعال قرار گرفته است.

وی بیان کرد: علیرغم دغدغه و مشکلاتی که حوزه جوانان دارد اما بی توجهی می شود، هرچند این حوزه به نیروی متخصص و اعتبار نیاز دارد اما حتی یک نیروی جوان در حوزه ورزش و جوان درگز نداریم و این یک آسیب جدی است.

رییس اداره ورزش درگز با بیان اینکه رفع مشکلات حوزه جوانان و خروج از حالت انفعال نیاز به قانون گذاری جدید دارد، افزود: در حوزه جوانان حتی یک ریال اعتبار نداریم.

وی افزود: قوانینی که برای حوزه جوانان اعلام می شود به دلیل نبود منابع درآمدی و نبود اعتبار عملاً قابلیت اجرایی ندارد، از سویی چون سایر اداره ها ما را به عنوان یک دستگاه اجرایی در بخش جوانان نمی شناسند مصوبات اجرا نمی شود.

پورافشار عنوان کرد: به رغم اینکه از سوی اداره های کل در سطح استان مصوباتی به ادارات شهرستان ابلاغ می شود اما به ما می گویند چون قوانین ما با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نبود اعتبار مانع از اجرای قوانین و مصوبات حوزه جوانان است

نبود اعتبار مانع از اجرای قوانین و مصوبات حوزه جوانان است