مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 08:502023-06-12فرهنگي

دانشگاه هنر اسلامی تبریز پرچمدار فرهنگ و هنر اسلامی است


رییس دانشگاه هنر اسلامی تبریز، با اشاره به رسالت بزرگ این دانشگاه گفت: دانشگاه هنر اسلامی به عنوان تنها دانشگاه هنر اسلامی کشور پرچمدار فرهنگ و هنر اسلامی در تمدن سازی نوین اسلامی است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس دانشگاه هنر اسلامی تبریز، با اشاره به رسالت بزرگ این دانشگاه گفت: دانشگاه هنر اسلامی به عنوان تنها دانشگاه هنر اسلامی کشور پرچمدار فرهنگ و هنر اسلامی در تمدن سازی نوین اسلامی است.

دکتر سجاد پاکزاد، در نشست با رییس و معاونان سازمان جهاددانشگاهی استان، به ماموریت و چشم انداز خطیر دانشگاه هنر اسلامی اشاره کرد و افزود: رسالت ما در این دانشگاه بسیار سنگین بوده و باید در راستای این رسالت و پیشرفت روافزون این دانشگاه تلاش مضاعفی صورت گیرد.

پاکزاد، در ادامه به فعالیت دانشکده های منحصر بفرد از جمله دانشکده های های تک و چندرسانه ای در دانشگاه هنر اسلامی تبریز اشاره کرد و افزود: دانشکده چند رسانه ای در زمینه های مختلف حوزه رسانه و چند رسانه ای فعالیت می کند و تاکید رهبر معظم انقلاب بر اهمیت فضای مجازی و لزوم برنامه ریزی اساسی در این حوزه، رسالت این دانشکده را بیش از پیش سنگین می کند.

رییس دانشگاه هنر اسلامی تبریز، همچنین به فعالیت دانشکده های فرش، حفاظت آثار فرهنگی، هنرهای تجسمی، هنرهای صنایع، طراحی و معماری و شهرسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه هنر اسلامی تبریز پرچمدار فرهنگ و هنر اسلامی است

دانشگاه هنر اسلامی تبریز پرچمدار فرهنگ و هنر اسلامی است