مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 17:102023-06-06سياسي

واکنش کاردار ایران در لندن به رونمایی از موشک هایپرسونیک فتاح


کاردار جمهوری اسلامی ایران در لندن رونمایی از موشک هایپرسونیک فتاح را یکی از دستاوردهای قابل توجهی خواند که با وجود تحریم های مخرب اقتصادی و تروریسم اقتصادی به دست آمده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، موشک هایپرسونیک فتاح صبح امروز (سه شنبه) 16 خرداد ماه با حضور آیت الله سید ابراهیم رییسی رییس جمهور، سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه و سردار سرتیپ امیرعلی حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه رونمایی شد.

سردار سرتیپ پاسدار امیرعلی حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران امروز طی اظهاراتی با بیان اینکه سرعت موشک فتاح 13 ماخ است و موشکی که دارای چنین سرعتی باشد مقابله با آن ناممکن خواهد بود، گفت: موشک فتاح به دلیل نوع حرکت آن که در جهات و ارتفاعات مختلف است، توسط هیچ موشکی قابل انهدام نیست.

(اینجا بخوانید) در همین ارتباط سید مهدی حسینی متین کاردار جمهوری اسلامی ایران در لندن در توییتی در پی رونمایی از موشک هایپرسونیک فتاح نوشت: این (موشک) یکی از دستاوردهای قابل توجهی است که با وجود تحریم های مخرب اقتصادی یا همان تروریسم اقتصادی به دست آمده است.

ایران به لحاظ هزینه های نظامی در رتبه سی و هفتم در جهان (2.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش کاردار ایران در لندن به رونمایی از موشک هایپرسونیک فتاح

واکنش کاردار ایران در لندن به رونمایی از موشک هایپرسونیک فتاح