مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 13:052023-06-12سياسي

آغاز رسمی فعالیت سرپرست جدید جهاددانشگاهی همدان


 سرپرست جدید جهاد دانشگاهی همدان با همراهی اسد رازانی، مدیرکل امور واحدهای جهاددانشگاهی و محمد امین صالحی نژاد، معاون هماهنگی و امور مجلس این نهاد در محل کار خود حضور یافته و فعالیتش را به طور رسمی آغاز کرد.

- ایسنا/همدان  سرپرست جدید جهاد دانشگاهی همدان با همراهی اسد رازانی، مدیرکل امور واحدهای جهاددانشگاهی و محمد امین صالحی نژاد، معاون هماهنگی و امور مجلس این نهاد در محل کار خود حضور یافته و فعالیتش را به طور رسمی آغاز کرد.

در این مراسم که با حضور رییس سابق، معاونان و مدیران واحد همدان برگزار شد، رازانی بیان کرد: برای اعضای جهاد دانشگاهی لفظ خانواده به کار برده می شود، خانواده مفهوم گسترده ای دارد و افراد با سلایق مختلفی در کنار یکدیگر زندگی می کنند.

وی افزود: جهاد نهادی مقدس است و سر منشاء خیر و برکات بسیاری در زمینه های مختلف بوده و واحدهای متنوعی در سراسر کشور دارد.

رازانی خاطرنشان کرد: واحدهای موفق جهاد دانشگاهی آنهایی هستند که محورهای توسعه و پتانسیل های استان را به خوبی شناسایی کرده و برنامه هایی در این راستا تدوین کرده اند، انسجام نیروی انسانی نیز یکی دیگر از معیارهای موفقیت یک واحد است.

وی جهاد دانشگاهی همدان را نیز موفق ارزیابی کرد و گفت: باید شاخص های این واحد ارتقا پیدا کرده و سیر تحولی خود را طی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز رسمی فعالیت سرپرست جدید جهاددانشگاهی همدان

آغاز رسمی فعالیت سرپرست جدید جهاددانشگاهی همدان