مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 10:402023-06-10اقتصادي

مصوبه واردات 2 هزار دستگاه اتوبوس کارکرده ابلاغ شد


محمد مخبر معاون اول رییس جمهور مصوبه دولت برای واردات 2 هزار دستگاه اتوبوس بین شهری کارکرده با عمر کمتر از پنج سال را به دستگاههای اجرایی ابلاغ کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، هیأت وزیران در جلسه 20 اردیبهشت ماه به پیشنهاد مشترک وزارتخانه های صنعت، معدن و تجارت، راه و شهرسازی و کشور و به استناد اصل 138 قانون اساسی و در احرای بند (ص) تبصره 7 قانون بودجه 1402 کل کشور و بند (ت) ماده 30 قانون احکام دائمی برنامه های توسعه کشور با واردات اتوبوس های کارکرده موافقت کرد.

بر اساس این مصوبه و به منظور توسعه حمل و نقل عمومی مسافر، تنظیم بازار و ارایه خدمات بهینه به زائران و مسافران اربعین حسینی، به وزارت صنعت، معدن و تجارت اجازه داده می شود با تایید و تشخیص سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای نسبت به ثبت سفارش واردات 2 هزار دستگاه اتوبوس برون شهری با عمر کمتر از پنج سال و تایید تامین قطعات، وجود شبکه خدمات پس از فروش و معاینه فنی توسط وزارت صمت بر اساس استاندارد کارخانه سازنده در زمان ساخت خودرو اقدام نماید.

همچنین وزارت راه و شهرسازی (سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای) مجاز است به منظور ایجاد انگیزه و تسریع در فرآیند واردات از محل منابع داخلی خود در قالب وجوه اداره شده موضوع بند (ت) ماده 30 قانون احکام دائمی برنامه های توسعه کشور مصوب 13


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصوبه واردات 2 هزار دستگاه اتوبوس کارکرده ابلاغ شد

مصوبه واردات 2 هزار دستگاه اتوبوس کارکرده ابلاغ شد