مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 خرداد 1402 ساعت 15:002023-06-13دانش

توسعه زیست بوم فناوری با فناوری های بنیادی و پزشکی بازساختی


ستاد توسعه علوم و فناوری های سلول های بنیادی معاونت علمی در نظر دارد در جهت توسعه زیست بوم فناوری و به کارگیری فناوری های بنیادی و پزشکی بازساختی گام بردارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، ستاد توسعه علوم و فناوری های سلول های بنیادی معاونت علمی با هدف ایجاد ارتباط میان اساتید و پژوهشگران علوم پایه و بالینی اقدام به تشکیل 26 کارگروه تخصصی کرده و از متخصصان هرحوزه از مراکز و دانشگاه های استان های مختلف کشور دعوت کرده است.

با توجه به اهمیت استفاده از ایده ها و نظرات اساتید علوم پایه و بالینی و رشته ای فنی و مهندسی در سیاستگذاری ها و همچنین ایجاد ارتباط بین اساتید و پژوهشگران علوم پایه و بالینی، این کارگروه ها جلساتی منظم و ماهانه برگزار می کنند.

معرفی روش های نوین سلولی درمانی و پزشکی بازساختی، معرفی مراکز فعال در زمینه سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی و تعیین اولویت های جهت تمرکز حمایت ها و فراخوان ها، تشویق محققین برای پژوهش، فناوری و تجاری سازی و برگزاری سالانه سمپوزیوم تخصصی از جمله محورهای اصلی مطرح در این کارگروه های تخصصی هستند.

همچنین از دیگر عناوین مطرح در جلسات این کارگروه ها، می توان به شناسایی اساتید و پژوهشگران و تکمیل اعضا با تاکید بر مشارکت مراکز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه زیست بوم فناوری با فناوری های بنیادی و پزشکی بازساختی

توسعه زیست بوم فناوری با فناوری های بنیادی و پزشکی بازساختی