مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 09:252023-06-03سياسي

لزوم معرفی شخصیت امام خمینی (ره) به نسل جوان/ جهاد تبیین لازم است


معرفی شخصیت چندگانه امام خمینی(ره) به نسل جوان با بهره مندی از جهاد تبیین به دلیل نیاز ویژه دنیای امروز به آشنایی با اندیشه های امام، - زاهدان - معرفی شخصیت چندگانه امام خمینی(ره) به نسل جوان با بهره مندی از جهاد تبیین به دلیل نیاز ویژه دنیای امروز به آشنایی با اندیشه های امام، از مواردی است که کارشناسان بر آنها تأکید دارند.

خبرگزاری‬ مهر ، گروه‬ استان ها: خردادماه که به نیمه می رسد ملت ایران سوگوار امامی می شوند که رشادت و مردانگی اش تا ابد از ‏یاد آنها و تاریخ پاک نخواهد شد.

‏ بزرگ مردی که نهضتی عظیم را در تاریخ ایران و جهان به ثبت رساند، مردی که تمام قد در مقابل استبداد و ظلم ‏ظالمان ایستاد و با دست خالی و کمک جوانانی که ظلم را بر نمی تابیدند بساط نظام شاهنشاهی را برچید.

اندیشه های امام خمینی (ره) موتور محرک انقلاب اسلامی است یکی از کارشناسان مذهبی زاهدان در گفتگو با به مناسبت 14 خرداد سالروز ارتحال ‏بنیان گذار انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه ساده زیستی، عدالت خواهی، مدیریت، صرفه جویی، حق طلبی و مردم سالاری دینی از ‏ویژگی های بارز امام خمینی (ره) است، افزود: اندیشه های ناب امام راحل تا همیشه تاریخ چراغ راه همه آزادی خواهان جهان ‏خواهد بود‎ حجت الاسلام میثم درانی با بیان اینکه مکتب امام خمینی (ره) راهگشای حل مشکلات است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم معرفی شخصیت امام خمینی (ره) به نسل جوان/ جهاد تبیین لازم است

لزوم معرفی شخصیت امام خمینی (ره) به نسل جوان/ جهاد تبیین لازم است