مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 10:502023-06-03سياسي

سه کتاب درباره «امام خمینی(ره)» عرضه شد


در آستانه رحلت امام خمینی (ره) انتشارات راه یار سه کتاب ««امام؛ فراتر از مرزها»، «در آغوش قلب ها» و «روحی جان سلام» را برای مطالعه و مرور به مخاطبان عرضه کرد.

- در آستانه رحلت امام خمینی (ره) انتشارات راه یار سه کتاب امام؛ فراتر از مرزها ، در آغوش قلب ها و روحی جان سلام را برای مطالعه و مرور به مخاطبان عرضه کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، در آستانه رحلت امام خمینی (ره) انتشارات راه یار سه کتاب امام؛ فراتر از مرزها ، در آغوش قلب ها و روحی جان سلام را برای مطالعه و مرور به مخاطبان عرضه کرده است.

کتاب امام؛ فراتر از مرزها؛ امام خمینی در نگاه شخصیت ها، تحلیلگران و رسانه های بین المللی با گردآوری و تدوین پژمان عرب و نرگس سادات مظلومی، مجموعه ای از اظهارنظرهای شخصیت های مختلف جهان، از چهره های دینی و مذهبی گرفته تا اجتماعی و سیاسی و متفکرین را مانند نلسون ماندلا، میشل فوکو، کلیم صدقی، روژه گارودی و … را درباره امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی ایران را شامل می شود.

کتاب امام؛ فراتر از مرزها ، 4 فصل اصلی دارد که به ترتیب عبارت اند از: احیاگر اسلام در نگاه رهبران و سیاستمداران جهان ، مبدع حکومت اسلامی در قرن 14 از نگاه متفکرین و اندیشمندان ، ساده ترین حاکم جهان در کانون توجه رسانه ها و امام امت از منظر عالمان و رهبران دینی .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سه کتاب درباره «امام خمینی(ره)» عرضه شد

سه کتاب درباره «امام خمینی(ره)» عرضه شد