مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 خرداد 1402 ساعت 11:202023-06-13سياسي

اعلام جزییات ثبت نام مسابقات سراسری قرآن در مازندران


معاون تعلیم و تربیت بسیج سپاه کربلا با اعلام جزییات ثبت نام مسابقات سراسری قرآن در استان، گفت: ثبت نام مسابقات از 20 خرداد تا 20 تیر ماه ادامه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حجت الاسلام جاسم آقایی طی گفت وگویی با اشاره به برگزاری سی امین دوره مسابقات سراسری قرآن بسیج در مازندران اظهار کرد: این مسابقه برای انس بیشتر آحاد مردم با قرآن برگزار می شود.

وی با اعلام اینکه ثبت نام مسابقات از  20 خرداد تا 20 تیرماه ادامه دارد، افزود: این دوره از مسابقات در سه بخش فردی، گروهی و خانوادگی برگزار می شود.

به گفته آقایی بخشی از مسابقات بین مساجد، بخشی دیگر شهرستانی و استانی است.

معاون تعلیم و تربیت بسیج سپاه کربلا در ادامه با بیان اینکه نفرات برتر در رشته های مختلف به مسابقات کشوری معرفی خواهند شد، گفت: در این دوره از مسابقات رشته های متنوعی از جمله صحیح خوانی هفت سوره آخر قرآن تا حفظ کل قران، مفاهیم، نهج البلاغه خوانی و صحیفه سجادیه را شامل می شود.

آقایی اضافه کرد: علاقه مندان می توانند جهت ثبت نام در این مسابقات به نزدیک ترین مسجد محل زندگی خود رفته و آنجا ثبت نام و یا به این سایت https://quranbsj.

ir مراجعه کنند.

وی یادآور شد: هر کدام از شرکت کنندگان اگر بیش از 5 نفر را به این مسابقات معرفی کنند با قید قرعه به بیش از 30 نفر آنان جوایزی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام جزییات ثبت نام مسابقات سراسری قرآن در مازندران

اعلام جزییات ثبت نام مسابقات سراسری قرآن در مازندران