مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 خرداد 1402 ساعت 01:002023-06-14ورزشي

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان البرز: سد کرج رفع انسداد شد


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان البرز گفت: سد کرج رفع انسداد شده است و برای عادی شدن شرایط آبرسانی به مناطق استان منتظر برطرف شدن کدورت آب هستیم .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، داود نجفیان مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان البرز، از پایان عملیات رفع کامل انسداد خروجی سد کرج خبرداد و گفت: کدورت آب به زودی برطرف می شود.

وی افزود: در جریان سیل پنجشنبه هفته گذشته مقادیر زیادی رسوبات وارد سد و رودخانه کرج شد ضمن آنکه بخشی از رودخانه کرج در پایین دست سد به علت انباشت رسوبات دچار گرفتگی و انسداد شد این مقام مسؤول اضافه کرد: با تلاش بی وقفه تیم های فنی و مهندسی و انتقال ماشین آلات در نهایت انسداد خروجی سد کرج انجام شد و آب در رودخانه کرج جاری گشت.

نجفیان گفت: از آنجا که مسیر آب در چند روز اخیر براثر رسوبات، در رودخانه کرج گل آلود شده است، بنا براین میزان کدروت آب بالا رفت.

مدیرعامل شرکت آب منطقه یا البرز گفت: در صورتی میزان کدورت آب رودخانه به کمتر از عدد سه هزار برسد، عملیات رها سازی آب از دریچه بیلقان کرج به سمت تهران و کرج انجام خواهد شد.

نجفیان با بیان اینکه کلانشهر کرج تا پیش از حادثه انسداد سد کرج 270 لیتر بر ثانیه از آب این سد برداشت می کرد: افزود: با رفع کدورت آب بلافاصله این سهمیه برداشت می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان البرز: سد کرج رفع انسداد شد

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان البرز: سد کرج رفع انسداد شد