مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 10:042023-05-29سياسي

بررسی موانع و راهکارهای افزایش تعاملات علمی و فناوری بین ایران و قزاقستان


قائم مقام وزیر علوم در امور بین الملل و وزیر علوم و فناوری قزاقستان دیدار و گفت وگو کردند، در این دیدار دو طرف بر تشکیل کمیته مشترک علمی و فناوری میان طرفین تأکید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، وحید حدادی اصل قائم مقام وزیر علوم در امور بین الملل با وزیر علوم و فناوری قزاقستان دیدار کرد، در این دیدار دو طرف ضمن بررسی موانع و راهکارهای افزایش تعاملات علمی و فناوری دو کشور، بر تشکیل کمیته مشترک علمی و فناوری میان طرفین تأکید کردند.

وحید حدادی اصل در این دیدار ضمن معرفی دستاوردهای فراوان علمی و فناوری کشورمان به ویژه در حوزه های پیشرفته ای نظیر نانو، ژنتیک، مهندسی پزشکی، رباتیک و هوش مصنوعی، آب و کشاورزی و صنایع غذایی، آمادگی کامل کشورمان را برای انتقال فناوری و ارائه این دستاوردها و صادرات محصولات دانش بنیان ایرانی به کشور مسلمان و برادر قزاقستان اعلام کرد.

 نوربیک سیاست وزیر علوم و فناوری قزاقستان نیز با اعلام اولویت کشاورزی و صنایع غذایی برای همکاری با ایران، از فعال سازی کمیته مشترک علمی و فناوری دو کشور استقبال کرد و مقرر شد مسائل مورد نظر در کمیته مذکور مطرح و تصمیم گیری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی موانع و راهکارهای افزایش تعاملات علمی و فناوری بین ایران و قزاقستان

بررسی موانع و راهکارهای افزایش تعاملات علمی و فناوری بین ایران و قزاقستان