مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 21:002023-06-14سياسي

اعضای هیئت مدیره مجمع خیران مدرسه ساز خوزستان انتخاب شدند


اعضای هیئت مدیره مجمع خیران مدرسه ساز خوزستان در دوره جدید با رای اعضای هیئت امنا انتخاب و معرفی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بعد از ظهر امروز چهارشنبه انتخابات هیئت مدیره مجمع خیران مدرسه ساز خوزستان با حضور محمدرضا جعفری مدیرعامل جامعه خیران مدرسه ساز کشور و محمد سعیدی پور مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان برگزار شد.

مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان در این مراسم بیان کرد: مجمع خیران مدرسه ساز خوزستان در سالیان اخیر زحمات بسیار زیادی را در شناسایی خیرین و هدایت کردن آنها به مشارکت در ساخت مدرسه و توسعه فضاهای آموزشی استان داشته اند که جای تقدیر دارد.

وی گفت: سال گذشته توانستیم با کمک خیران 614 کلاس درس را به آموزش و پرورش خوزستان برای استفاده دانش آموزان استان تحویل بدهیم.

زیبا صالح پور، رییس مجمع خیران مدرسه ساز خوزستان در این مراسم اظهار کرد: مجمع خیران مدرسه ساز خوزستان در سال 99 از حیث میزان مشارکت و تعهدات خیران رتبه اول جشنواره خیران مدرسه ساز را در کشور کسب کرد.

وی تصریح کرد: یک برنامه ریزی سه ساله برای برچیدن مدارس سنگی و خطرساز صورت گرفت و در سال گذشته روی اتمام پروژه های نیمه تمام متمرکز شدیم و اکثر آنها به بهره برداری رسید؛ همچنین مجمع خیران مدرسه ساز خوزستان در سه پویش ملی برگزار شده مشارکت مردمی رتبه اول را کسب کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعضای هیئت مدیره مجمع خیران مدرسه ساز خوزستان انتخاب شدند

اعضای هیئت مدیره مجمع خیران مدرسه ساز خوزستان انتخاب شدند