مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 11:202023-06-14حوادث

کشف بیش از 4 تن آرد یارانه ای خارج از شبکه توزیع در مراغه


فرمانده انتظامی مراغه از کشف چهار تن و 120 کیلوگرم آرد یارانه ای خارج از شبکه توزیع از انباری یک واحد صنفی در این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی فرمانده انتظامی مراغه از کشف چهار تن و 120 کیلوگرم آرد یارانه ای خارج از شبکه توزیع از انباری یک واحد صنفی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ توحید فارسی در تشریح جزییات این خبر، گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر تخلیه آرد قاچاق به یک نانوایی آزاد پز در یکی از محلات این شهرستان بررسی موضوع در دستور کار ماموران کلانتری 12 قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری 12 با همکاری ماموران پلیس آگاهی با انجام تحقیقات نامحسوس و اطمینان از صحت خبر پس از هماهنگی لازم به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی تصریح کرد: ماموران در بازرسی از مکان مورد نظر مشاهده کردند که از یک دستگاه وانت نیسان تعداد 103 کیسه آرد 40 کیلویی به مقدار 4 تُن و 120 کیلوگرم آرد یارانه ای خارج از شبکه توزیع و فاقد هرگونه مجوز قانونی به انبار نانوایی مذکور انتقال داده شد که این آردهای قاچاق کشف و واحد صنفی پلمپ و وانت نیسان نیز توقیف شد و دو نفر نیز در این راستا دستگیر شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس آذربایجان شرقی، فارسی با بیان این که کارشناسان ارزش آردهای قاچاق را 700 میلیون ریال برآورد کرده اند، از شهروندان درخواس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از 4 تن آرد یارانه ای خارج از شبکه توزیع در مراغه

کشف بیش از 4 تن آرد یارانه ای خارج از شبکه توزیع در مراغه