مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 19:352023-05-29اقتصادي

تبریز پیشگام اجرای پروژه های زیست محیطی در کشور است


شهردار تبریز با بیان اینکه تبریز پیشگام اجرای پروژه های زیست محیطی کشور است، گفت: طرح محلول پاشی و درخت مصنوعی ماحصل چهارشنبه های دانش بنیان شهرداری تبریز بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، یعقوب هوشیار در رویداد ملی تعالی حمکرانی شهری، اظهار کرد: حوزه حمل و نقل عمومی یکی از نیازهای اساسی کلانشهر تبریز بود که در این زمینه موفق به خرید 300 دستگاه اتوبوس در سال گذشته شدیم و تاکنون 180 دستگاه از این اتوبوس ها تحویل گرفته شده است.

وی با بیان اینکه قرارداد خرید 150 دستگاه اتوبوس با وزارت کشور بسته شده است و تنها 25 دستگاه اتوبوس از این قرارداد تحویل داده شده، تصریح کرد: قرارداد خردید 150 دستگاه دیگر با یک شرکت خودرو ساز داخلی منعقد شده و به شرطی از این شرکت اتوبوس خریداری می شود که اقدام به راه اندازی کارخانه و خط تولید در استان شود.

شهردار تبریز حوزه سلامت شهروندی با محوریت کاهش آلودگی هوا را یکی از راهبردهای مدیریتی شهر عنوان کرد و گفت: تبریز رکورددار نوسازی تاکسی در بین کلانشهرهای کشور است و در یک سال اخیر هزار دستگاه تاکسی جدید با وام های کم بهره وارد ناوگان تاکسیرانی شده است.

هوشیار همچنین در بازید احمد وحیدی وزیر کشور از غرفه شهرداری تبریز در رویداد ملی تعالی حکمرانی شهری اظهار کرد: تبریز یکی از معدود شهرها می باشد که با نصب تابل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبریز پیشگام اجرای پروژه های زیست محیطی در کشور است

تبریز پیشگام اجرای پروژه های زیست محیطی در کشور است