مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 14:552023-06-07دانش

تامین 30 درصد از نیاز کشور در حوزه تجهیزات پزشکی توسط یک شرکت دانش بنیان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از معاونت علمی ریاست جمهوری، یک شرکت دانش بنیان موفق شده با تولید برخی از نیازمندی های تجهیزات پزشکی، - یک شرکت دانش بنیان موفق شده با تولید برخی از نیازمندی های تجهیزات پزشکی، 30 درصد از نیاز بازار کشور دراین حوزه را تامین کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از معاونت علمی ریاست جمهوری، یک شرکت دانش بنیان موفق شده با تولید برخی از نیازمندی های تجهیزات پزشکی، 30 درصد از نیاز بازار کشور دراین حوزه را تامین کند.

مدیرعامل این شرکت دانش بنیان درخصوص میزان درصد تامین نیاز کشور درحوزه تجهیزات پزشکی گفت: سهم این شرکت از تامین نیاز بازار ایران در حوزه تجهیزات پزشکی 30 درصد است.

سید عمران امامی، مدیرعامل شرکت مهندسی سلامت یار حکیم (مسیح) درخصوص چشم انداز اهداف این شرکت فناور خاطر نشان کرد: با توجه به موقعیت جغرافیایی شرکت مسیح در خاورمیانه، چشم انداز ما حضور برند masstecmedical در میان 10 نشان برتر تجهیزات پزشکی در حوزه فناوری کاتترها و سوزن های تخصصی و حیطه زنان و زایمان، گوارش، آنکولوژی و جراحی در منطقه است.

به گفته وی، این شرکت در نظر دارد تا با تولید تجهیزات پزشکی داخلی در میان 10 نشان برتر این تجهیزات در منطقه قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین 30 درصد از نیاز کشور در حوزه تجهیزات پزشکی توسط یک شرکت دانش بنیان

تامین 30 درصد از نیاز کشور در حوزه تجهیزات پزشکی توسط یک شرکت دانش بنیان