مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 14:302023-06-07سياسي

خواهرخواندگی فرصت خوبی برای معرفی صنایع دستی اصفهان به جهانیان است


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان گفت: خواهر خواندگی های اصفهان فرصت بسیار خوبی است که ما به واسطه آن صنایع دستی این شهر را به جهانیان معرفی کنیم و که البته این اتفاق در برخی شهرها مانند بخارست انجام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، علیرضا ایزدی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان امروز در نشست خبری آغاز هفته صنایع دستی اظهار داشت: تعامل شهرداری و اداره کل میراث فرهنگی نقش بسیار مهمی در شکل گیری توسعه پایدار شهر و اقتصاد گردشگری دارد و امروز ارتباط میان این دو نهاد به بهترین شکل ممکن در حال انجام است و بی شک ثمرات قابل توجهی را عاید شهر و شهروندان خواهد کرد.

وی افزود: هفته صنایع دستی بستری برای ارائه و معرفی هنر اصفهان و انتقال آن به نسل های بعدی است و امیدواریم امسال شاهد روزهای پرشکوهی در این هفته باشیم.

ایزدی با اشاره به ایجاد بازارچه های صنایع دستی در شهرهای خواهرخوانده اصفهان، گفت: به طور کلی روابط بین المللی ما در مسیر خوبی قرار دارد و هدف گذاری امسال ما در راستای اجرای جشنواره های بین المللی است؛ در این راستا صنایع دستی به عنوان یکی از ظرفیت های مهم، مورد توجه ما بوده و به عنوان مثال در تعامل با کشور روسیه به این پتانسیل توجه داشته ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خواهرخواندگی فرصت خوبی برای معرفی صنایع دستی اصفهان به جهانیان است

خواهرخواندگی فرصت خوبی برای معرفی صنایع دستی اصفهان به جهانیان است