مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 09:552023-06-21اجتماعي

استفاده محیط زیست از کشتی اقیانوس پیما برای پایش دریای خزر


مدیرکل دفتر بررسی و مقابله با آلودگی های دریایی سازمان حفاظت محیط زیست از امضای تفاهمنامه همکاری بین دفتر بررسی و مقابله با آلودگی های دریایی سازمان حفاظت محیط زیست و موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور خبر داد و گفت: - یکی از برنامه های ما در این زمینه استفاده از کشتی تحقیقاتی اقیانوس پیمای گیلان برای پایش محیط زیست دریایی خزر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا امید صدیقی در خصوص امضای این تفاهمنامه با محمود بهمنی - رییس موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور - گفت: امضای تفاهمنامه همکاری بین دفتر بررسی و مقابله با آلودگی های دریایی سازمان حفاظت محیط زیست و موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور به منظور پیشگیری و کنترل آلودگی های دریایی و حفاظت از محیط زیست دریایی و تالابی کشور انجام شده است.

وی هدف از امضای این تفاهمنامه را توسعه همکاری های علمی و پژوهشی و استفاده از ظرفیت های طرفین با استفاده از منابع نیروی انسانی، فنی، تجهیزاتی، آزمایشگاهی و بانک های اطلاعاتی طرفین عنوان کرد.

به گفته صدیقی، مدت این تفاهمنامه همکاری دو سال است که با توافق دو طرف قابل تمدید خواهد بود.

مدیرکل دفتر بررسی و مقابله با آلودگی های دریایی سازمان حفاظت محیط زیست خاطرنشان کرد: موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور امکانات خوبی از جمله 13 مرکز تحقیقاتی در مناطق ساحلی، شناور، آزمای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده محیط زیست از کشتی اقیانوس پیما برای پایش دریای خزر

استفاده محیط زیست از کشتی اقیانوس پیما برای پایش دریای خزر