مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 15:552023-06-03اقتصادي

بنیاد مستضعفان150میلیارد تومان به زلزله زدگان خوی کمک کرده است


رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی گفت: این بنیاد در یک سال گذشته 150 میلیارد تومان به زلزله زدگان شهرستان خوی کمک کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، پرویز فتاح ظهر شنبه در جلسه بررسی روند پیشرفت بازسازی مناطق زلزله زده شهرستان خوی، اظهار کرد: این بنیاد در یک سال گذشته 500 میلیارد تومان در استان آذربایجان غربی هزینه کرده که از این میزان، 150 میلیارد تومان کمک بنیاد مستضعفان به زلزله زدگان شهرستان خوی است.

وی اضافه کرد: اولویت اول ما در زلزله خوی، اختصاص سیمان برای زلزله زدگان بود و تا زمانی که همه خانه های آسیب دیده احداث شود، سیمان و میلگرد را متقبل شده و تأمین می کنیم.

رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی گفت: هر چند اولویت ما، کمک به ساخت واحدهای مسکونی است، ولی برای کمک به مدارس، خانه های بهداشت و مساجد نیز در راستای تأمین سیمان مورد نیاز آماده ایم و این موارد بعد از بررسی های لازم و با محوریت بنیاد مسکن تأمین خواهد شد.

فتاح با اعلام اینکه ما حاضر هستیم در ساخت منازل ایتام کمک و در این راستا مشارکت کنیم، افزود: برای مرکز دیالیز خوی نیز در صورت نیاز کمک خواهیم کرد.

وی با قدردانی از مردم خوی اظهار کرد: مردم شهرستان خوی در کمک به مصیبت دیده ها پیشتاز بودند و همه نظام نیز برای کمک به مردم این منطقه پای کار آمد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بنیاد مستضعفان150میلیارد تومان به زلزله زدگان خوی کمک کرده است

بنیاد مستضعفان150میلیارد تومان به زلزله زدگان خوی کمک کرده است