مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 21:452023-06-12سياسي

تعدی به بقاع دهلران انسجام مردم را مستحکم تر کرد


تعدی افراد فاسد فکر و منافق به حریم امامزادگان منطقه دالپری در حد فاصل دهلران - آبدانان اتحاد و انسجام امت اسلامی در پاسداشت مکارم دینی را مستحکم تر می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از استان ایلام، حجت الاسلام سیدمحسن موسوی امام جمعه دهلران عصر دوشنبه در تجمع اعتراضی مردم 2 شهرستان دهلران و آبدانان در پی هتک حرمت حرمین شریفین امامزادگان سید یوسف و سید حبیب (ع) در حد فاصل موموری - دهلران و اهانت به ساحت قدسی قرآن کریم، گفت: این اقدام شنیع جاهلان هیچ خللی در اراده آهنین امت اسلامی ایلام و به خصوص شهرستان های حوزه جنوب ندارد بلکه اتحاد و همبستگی آنها در برابر دسیسه ها و تحرکات دشمنان بیشتر می کند.

  وی افزود: از گذشته های دور تاکنون مردم مومن و ولایی استان ایلام و به ویژه حوزه جنوب در پاسداشت شعائر دینی زبانزد خاص و عام بوده اند و باوجود دسیسه ها و هجمه های سنگین دشمن کماکان بر پای آرمان ها و اعتقادات خود ایستاده اند.

امام جمعه دهلران یادآور شد: مردم خداجوی این منطقه برای پاسداشت ارزش های الهی و اعتقادات دینی از جان و مال و فرزندان خود گذشتند و اکنون نیز بر راه سرخ شهدای انقلاب و دوران دفاع مقدس و حافظان عزت و امنیت این آب وخاک پای می فشارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعدی به بقاع دهلران انسجام مردم را مستحکم تر کرد

تعدی به بقاع دهلران انسجام مردم را مستحکم تر کرد