مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 09:312023-05-31سياسي

نماینده ولی فقیه در کردستان: اهتمام جدی برای بازگشایی بازارچه های مرزی وجود دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سقز، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی در دومین جلسه شورای اداری شهرستان سقز در سال جاری، بر تکریم مردم، توسعه فعالیت شرکت های دانش بنیان، حسن خلق با مردم و ارباب رجوع، رفع مشکلات با تدبیر و همدلی، تاکید کرد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به سفر اخیر رییس قوه قضاییه به استان کردستان، عنوان کرد: دولت و قوه قضاییه برای بازگشایی بازارچه سیف و سایر بازارچه های مرزی، اهتمام ویژه دارند.

پورذهبی همچنین با اشاره به ضرورت اتمام فرودگاه سقز به عنوان مصوبه سفر رییس جمهوری، اضافه کرد: برای اتمام این طرح مهم و زیرساختی، پیگیری های لازم انجام خواهد شد.

وی با اشاره به اهمیت شرکت های دانش بنیان در تولید دانش و اشتغالزایی، تصریح کرد: مراکز رشد و پارک علم و فناوری می توانند آبروی یک استان باشند.

وی با بیان اینکه کمبود نیروی انسانی به ویژه معلم در مقطع ابتدایی مدارس شهرستان سقز از دغدغه های جدی است، گفت: در این ارتباط و مشکلات آموزش و پرورش استان با وزیر آموزش و پرورش دیدار خواهم کرد.

وی همچنین با اشاره به حوادث اخیر کشور از تدبیر فرماندار سقز، نیروهای امنیتی، مردمی، نظامی و انتظامی و بسیج و اعضای و شورای تامین این شهرستان، تشکر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده ولی فقیه در کردستان: اهتمام جدی برای بازگشایی بازارچه های مرزی وجود دارد

نماینده ولی فقیه در کردستان: اهتمام جدی برای بازگشایی بازارچه های مرزی وجود دارد