مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 13:152023-06-21سياسي

معاون رییس جمهور: ایران سرزمین ناشناخته در زمینه تولید و سرمایه گذاری است


صنعتی و ویژه اقتصادی با تاکید بر اینکه ایران سرزمین ناشناخته در زمینه تولید و سرمایه گذاری است، گفت: در مقیاس جهانی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، حجت الله عبدالملکی، دبیر شورای عالی مناظق آزاد تجاری و اقتصادی کشور امروز در جشن بین المللی ژئوپارک ارس اظهار کرد: از امروز از همه دوستداران کره زمین دعوت می کنیم  تا به این ژئوپارک سفر کنند و از تاریخچه 400 میلیون سال کره زمین دیدن کنند.

وی با اشاره بر سه گانه، داشتن ظرفیت، معرفی ظرفیت، بهره برداری ظرفیت گفت: در ایران ظرفیت بسیاری بالایی داریم و آنچه در محدوده ایران می بینیم که ثبت جهانی شده اند، بسیار فراوان در اقصی نقاط کشور داریم.

دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی گفت: قطعا با عدم شناخت، بهره برداری هم صورت نمی گیرد و این مشکل ایران در همه ظرفیت هاست که با معرفی ضعیف ولی با ظرفیت فراوان نتوانسته بهره وری لازم را کند.

ایران سرزمین ناشناخته در زمینه تولید و سرمایه گذاری است وی با تاکید بر اینکه ایران سرزمین ناشناخته در زمینه تولید و سرمایه گذاری است، گفت: در مقیاس جهانی، هزینه تولید در ایران به شدت پایین تر و هزینه نیروی کار یک پنجم، هزینه انرژی یک دهم، هزینه اقامت یک پنجم و قیمت زمین در ایران ناچیز و قیمت مواد اولیه بسیار پایین است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون رییس جمهور: ایران سرزمین ناشناخته در زمینه تولید و سرمایه گذاری است

معاون رییس جمهور: ایران سرزمین ناشناخته در زمینه تولید و سرمایه گذاری است