مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 15:052023-06-03حوادث

حوادث کوهستان 12 درصد افزایش یافت


در هفته گذشته امدادگران این جمعیت 883 مورد حادثه را در سراسر کشور پوشش دادند که حوادث کوهستان و جاده ای نسبت به هفته ماقبل خود افزایش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، بابک محمودی سرپرست سازمان امداد و نجات با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازعملیات امدادی از تاریخ 6 خرداد تا 8 صبح امروز، سیزدهم خردادماه گفت: امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر در این مدت زمان، 883 مورد عملیات امدادی در حوادث جاده ای، کوهستان، شهری، ساحلی و … انجام دادند.

وی ادامه داد: در این مدت، امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر، به 1503 نفر امدادرسانی کردند و جان 579 نفر را نجات دادند.

محمودی افزود: 357 حادثه دیده با کمک امدادگران به مراکز درمانی منتقل شدند و 610 نفر نیز به صورت سرپایی درمان شدند.

سرپرست سازمان امدادونجات عنوان کرد: 77 مورد عملیات رهاسازی و با استفاده از وسایل و تجهیزات نجات انجام گرفته که منجر به رهاسازی 115 مصدوم در سوانح ترافیکی شده است.

اصفهان، مازندران و گلستان؛ پر تصادف ترین استان ها محمودی در ادامه با تشریح جزییات عملیات های امدادی انجام شده، افزود: حوادث جاده ای کشور در روزهای گذشته و با توجه به افزایش سفرهای شهروندان با رشد 25 درصدی نسبت به هفته ماقبل خود مواجه بود و پرحادثه ترین استان ها در این خصوص به ترتیب، استان های اصفهان، مازندران و گلستان که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حوادث کوهستان 12 درصد افزایش یافت

حوادث کوهستان 12 درصد افزایش یافت